Pervežimo paslaugos itin aktuali sfera, ypač pastarąjį dešimtmetį, kuomet galima laisvai keliauti ES šalyse. Savo veiklą vykdome ir keleivius, siuntas, krovinius vežame į Vokietiją, Lenkiją, Austriją, Belgiją, Nyderlandus, Daniją, šalis, į kurias dažnai darbo, mokslo, pažintiniais tikslais ar aplankyti artimųjų keliauja žmonės iš Lietuvos.

Nors skrydžių bendrovės siūlo vis pigesnių bilietų, tačiau žmonės aktyviai renkasi įprastą keliavimą autobusais. Tai aktualu norintiems persivežti daugiau daiktų, kadangi čia jų kiekis nėra ribojamas, kai lėktuve už papildomą kiekvieną kilogramą tenka susimokėti nustatytą kainą. Keliaujant lėktuvu pravartu bilietus užsisakyti jau anksčiau, kadangi likus kelioms ar keliolikai dienų iki skrydžio, šie gerokai pabrangsta. Kelionės autobusu kaina nepriklauso ir nekinta nuo to, kada yra rezervuojama. Todėl kelionę galima užsakyti bet kada, jei tik tuo metu yra laisvų vietų. Jeigu artimiausioje kelionėje vietos jau užimtos, visada pasiūlome kitą anksčiausiai būsiantį maršrutą.

Svarbiausiais ir pagrindiniais prioritetais laikome žmonių saugumą ir patogumą. Visi keleiviai yra apdrausti, naujus mikroautobusus vairuoja ilgametę darbo patirtį sukaupę ir jau ne kartą tose šalyse buvę vairuotojai, patyrę įvairių, kartais trikdančių momentų kelyje, tad geba puikiai reaguoti ir susitvarkyti susidūrus su netikėtomis, neplanuotomis situacijomis. Tarptautinės kelionės užtrunka ne keletą, o bent keliolika valandų, todėl siekiame, kad tas laikas keleiviams būtų kuo patogesnis: pervežimus vykdome komfortišku metų ar dviejų senumo transportu vežame į Vokietiją, keleivių pageidaujamu adresu, su patogiomis sėdynėmis, sumontuotais kondicionieriais ir autonominiu šildymu. Laiko praleidimui yra įmontuota garso ir vaizdo aparatūra, kuri neleis prailgti važiavimui.

Mūsų įmonė siekia suteikti geriausias paslaugas ir keleivius veža į Vokietiją visada suderintu laiku: iš anksto ruošiamės kelionėms, todėl įvykus nenumatytam atvejui, turime pakankamai laiko rasti išeitį, kas nesutrikdo įprasto mūsų tvarkaraščio. Vežame techniškai tvarkingomis transporto priemonėmis, kurios po kelionių patikrinamos autoservise, kas leidžia išvengti nenumatytų gedimų kelyje. Kartais net ir menkas mašinos defektas gali stipriai sugaišinti keleivius ir pakoreguoti visos kelionės planus. Be abejo, tokie gedimai sukeltų įtampos ir vairuotojui, ko mes bandome išvengti. Mūsų siekiamybė – juos nuo tokių ir panašių situacijų apsaugoti, nesukeliant pašalinio streso ir rūpesčių Dėl to nuolat atnaujiname transporto priemonių parką, dabar taip pat įsigijome dar vieną naują mikroautobusą, todėl keliauti bus dar patogiau.

Mikroautobusai yra ekonomiška, patogi kelių susisiekimo transporto priemonė, su kuria nesunku privažiuoti prie reikiamo objekto bet kurioje tos šalies vietoje. Skrendant lėktuvu tenka mąstyti ir planuoti, kaip nuvykti iki oro uosto ar stoties bei nuo jų iki tam tikros vietos. Keleivių paimti galime atvažiuoti į namus arba į sutartą vietą, o nuvežame nurodytu adresu, todėl tikrai nereikia planuoti ar ieškoti papildomo transporto. Tai ypač aktualu vykstantiems pirmą kartą ir nepažįstantiems tos šalies.

Mūsų įmonė taip pat veža į Vokietiją įvairių dydžių siuntas, krovinius iki tonos. Dirbame net ir su smulkiomis siuntomis, kurių dažnai kiti vežėjai neveža. Siuntinių, krovinių gabenimas mikroautobusais labai patogus ir operatyvus būdas, kadangi juos paimame ir pristatome nurodytu adresu vos per kelias artimiausias dienas. Manome, jog geriausi darbai padaromi, kai konkrečiai susikoncentruojama į tam tikrą konkrečią sritį, nesiekiant aprėpti visko, todėl gerai žinome tų šalių, į kurias vežame, įstatymus, reikalavimus, niuansus. Taip išvengiame įvairių nemalonumų, vairuotojai gerai žino šalių kelius, pagal nurodytus keleivių adresus pasirenka optimaliausius važiavimo maršrutus.